Saturday, 1 April 2017

Terima Kasih, Sis Jari Manis.

Alhamdulillah, dah masuk 1 April 2017. Sekejap aje masa berlalu. Dan tak lama lagi bulan Ramadan pun bakal menjelma. Moga sampailah kita ke Ramadan tahun ini. Insha-Allah.

Lama saya tak update blog. Minta maaf sangat. Tak tahu kenapa susah sangat nak luangkan masa di blog. Padahal internet setiap hari aje layan. Moga kali ini rajin kembali nak menulis di sini.

Ini tujuan asalnya update blog hari ini. Dah dapat lama dah. Tapi baru hari ini saya nak maklumkan. Kepada Sis Jari Manis. Terima kasih banyak. Suka sangat dapat cenderamata ni. Terima kasih, masih ingat kepada saya. Harapnya ukhuwah kita sentiasa ada. Insha-Allah. [^__^]

Rajin sungguh sis JM buat kad ni. =)


Dapat key-chain, lagilah saya suka. Terima kasih, sis JM! [^__^]


p/s: Terima kasih juga kepada semua yang masih sudi berkunjung ke blog ini. \[^__^]/

14 comments:

  1. wahh bestnyer dpt ole2 dr JM yg manis tuuuu., ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wak! Sorry dh lama x blog walking

      Delete
  2. Saya tak marah pun awak lama tak update blog. Orang lain saya tak tau dia marah ke tidak. Saya tak marah.

    ReplyDelete
  3. TAHNIAH FAARIHIN..BLOGGER JM NI MANIS HATINYA...BAIK N SWEET

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak PI pun sweet...ada jgk utk kak PI..tunggu 💋

      Delete
  4. Wah!Ada org dapat cendermata

    ReplyDelete
  5. Sama jugak dengan kaknoor lama jugak menghilang tak update blog tenggelam timbul je
    Masa sngt mencemburui kan
    JM memang baik hati suka memberi

    ReplyDelete
  6. Faa! Same to me..blog tu dah tggu masa je huhhuuh..sama2 kasih..thanks a lot support blog sis

    ReplyDelete
  7. wahh..best dapat souvenir..JM mmg baik hati, tak lupa kawan2 blogger..

    ReplyDelete
  8. Comelnyaaa... Tahniah dpt souvenir^^

    ReplyDelete
  9. Saya selalu berkunjung tapi tak ada entry baru

    ReplyDelete
  10. Saya selalu berkunjung tapi tak ada entry baru

    ReplyDelete