Saturday 28 January 2017

Sukarnya.

Agak sukar untuk melakukan sesuatu perkara secara berterusan. Masa buat semula blog ni bukan main lagi semangat dia nak update setiap hari. Tapi bila dah ada blog semula. Nak kekalkan apa yang ingin dilakukan itu sangatlah mencabar. Minta maaf kepada semua rakan-rakan blog. Saya belum lagi berkesempatan nak terjah ke blog yang lain. Perlukan masa dan ruang untuk mengadap blog semula. Nak kena buat jadual agaknya. Huhu. 

Terima kasih kepada semua yang masih sudi berkunjung ke laman blog ini. =)



Gambar kucing batu di TSN.
0801:28012017

8 comments:

  1. Ramai orang mengaitkan masa sebagai faktor tidak kesempatan melakukan sesuatu. Saya tidak pernah menjadikan masa sebagai pengarah sebaliknya masa merupakan sahabat yg perlu mengikut kehendak kita. Bukannya susah untuk menulis. Tidak perlu terkial-kial mencari bahan. Untuk mudah menulis, u ceritakan apa yg nampak, apa yang dirasa dan apa yang dilalui. Itu yg saya lakukan.

    Kalau dah pilih salah satu perkara di atas then put it on blog and it will become the best input. (sepatutnya saya ulas di entry u but i failed to send).

    Berbalik kpd komen u tentang tulisan saya, terima kasih kerana memberi pendapat yg saya rasa ada lojiknya. Tapi andainya u mengikuti perkembangan cerita saya sebelumnya, mengambarkan persahabatan tidak terhad kepada jantina, bangsa, usia dan kedudukan.

    Last sekali, ucapan saya for u: selamat menyambung menulis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih, En. Adam. Mula-mula saya baca komen ni rasa seriusnya. Huhu. Terima kasih atas teguran itu. Sangat menghargainya. Semoga selepas ini saya akan lebih rajin untuk menulis. =)

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. sebulan ada dua, tiga entry pun ok...keep on writing..

    ReplyDelete
  4. xper cik faarihin, blog bukanla hakmilik kekal., byk benda lain yg lebih penting kannn., cheers

    ReplyDelete

Followers